👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Recommended Posts

Posted

Hahaha aur kia bolu khud hi baat khtm kr di mein toh aur bh poochna tha abhi :D

Posted

@waqas dar tmhain pta hai na k men tu sirf bongian sunti hun marti nhi :p

Posted
1 minute ago, Jannat malik said:

Hahaha aur kia bolu khud hi baat khtm kr di mein toh aur bh poochna tha abhi :D

 

pochoo pochoo u ki zuban per talaaa thori lagaya u ander leg apni ghussaaa sakti aram se dont worry =))  its a bongiyan chit chat topic so anything is possible and allow here :D  =)) 

Posted
8 minutes ago, waqas dar said:

@Anabiya Haseeb haye ankhain tu band hain na meri :D dil khula hy :D 

 

aaja sham hune aeee mousam ny li angraiii tu kis baat ki hy laraiiii :D 

Mene is k jawab dia tha @waqas dar

Posted
2 minutes ago, Anabiya Haseeb said:

@waqas dar tmhain pta hai na k men tu sirf bongian sunti hun marti nhi :p

 

oyeeeeeeeeeeee teri tu ... u kehna chahti jo hum sab u per khapte rehte samjhate wo sab u bongiyan samjh ker sunti teriiiiiiiiiiii tuuuuuuuuuuuuuuu :guns:

1 minute ago, Anabiya Haseeb said:

Mene is k jawab dia tha @waqas dar

ohoooooo tu quote ker diya keroo na aisi baat ko confuse hu gaya th mai :D mai samjha shyd jannat k hmmmm ki u ko samjh ati .. :D kiu k muje tu aj tak kisi k hmmmmmmm ki samjh nahi ae :D  =)) 

Posted

@Anabiya Haseeb   u aik cheez notice ki ? :p   apni posts check ker yahi comment mai jo teri details aa rahi :D 120 hu gai hun gi :D or 226 out of 300 :D  blue se color change hu jaye ga 300 like k baad :D dekha ya faida commenting ka :D 

Posted
3 minutes ago, waqas dar said:
3 minutes ago, waqas dar said:

 

oyeeeeeeeeeeee teri tu ... u kehna chahti jo hum sab u per khapte rehte samjhate wo sab u bongiyan samjh ker sunti teriiiiiiiiiiii tuuuuuuuuuuuuuuu :guns:

 

Hahaha nh nh yr ghor se prh mene bongi mari hai na :p

Posted
1 minute ago, Anabiya Haseeb said:

 

Hahaha nh nh yr ghor se prh mene bongi mari hai na :p

 

acha fer theek hy werna mai thandi pani phaink dena th u per :D  =)) 

Posted

Hawww phly hi bht thand hai yra

Posted
Just now, Anabiya Haseeb said:

Hawww phly hi bht thand hai yra

 

isi liye tu maza aye ga :D wet wet thandi kukriii ban jaye gi :D kaya ghazab ki lagye gi :D ther ther kanpati huii =)) 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts
×
×
  • Create New...