👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Recommended Posts

Posted
1 minute ago, Uzee Khan said:

Tumre lia larr rhy hn ab tum ne faisla karna hai k kis ki hogi kikikikk

 

Hawww nh nh ye faislaa bht mushkil hai yr

Posted
2 minutes ago, Uzee Khan said:

Ye hum dono larr rhy hn biya k lia :shock-hen:

 

 

ya mai nahi ya tu or mirror hy :D khud ko hi dekh ker shocked hu raha ::D 

 

 

1 minute ago, Anabiya Haseeb said:

Hahaha @Uzee Khan or @waqas dar wahhh kitna dimagh ha dono ka.. kitna bolty ho badtameezo

Hawww laro nh plsss :p

 

u is ko batameeez kahti kiu nahi kuch dekhoo yah muje kaya kah raha :( 

Posted

oyeee muje call aa gai burger kis kis ny khana hy mai lene ja raha :D order mila k burger lee ker aoo :D jaldi jaldi bataoo jis jis ny khana :D  wese emos maze k hain na ? 

Posted

Hahaha @Uzee Khan buri bat :p

Posted
1 minute ago, Anabiya Haseeb said:

 

Hawww nh nh ye faislaa bht mushkil hai yr

 

awwwwwwwwwww faisala mushkil hy teri tu koi baat nahi :( bewafa sanam ab u ko sochna pare ga is jinn k peche mere liye :( 

mai kahan takar maroo kahan jaoo kis ko munh dekhaooo kaya huga mera :( 

 

:cry-boy:

Posted

Main nmz parh k atha hun 

chalo tum dono ko i love u kikikikiki

Posted

Vicky mene biryani khani hai :D

Posted
Just now, Uzee Khan said:

Main nmz parh k atha hun 

chalo tum dono ko i love u kikikikiki

 

me ko b call aa gai yaar me b baher jane laga kambakhtoo ny call ker k kharcha daal diya :D sab k burger le ker jane muje :D 

Posted
2 minutes ago, waqas dar said:

 

awwwwwwwwwww faisala mushkil hy teri tu koi baat nahi :( bewafa sanam ab u ko sochna pare ga is jinn k peche mere liye :( 

mai kahan takar maroo kahan jaoo kis ko munh dekhaooo kaya huga mera :( 

 

:cry-boy:

 

 

Hahaha awwww ro nh mela shonaaa :*:p

Posted
Just now, Anabiya Haseeb said:

Vicky mene biryani khani hai :D

 

wo tu me maroo ga tu mile gi awain nahi khilani filhaal chicken khaoo :D 

 

:m-hen:

Just now, Anabiya Haseeb said:

 

 

Hahaha awwww ro nh mela shonaaa :*

 

hahaha acha me ja raha baher phir ata baad mai ok :) mbl per msg ker k batata baad mai ok :) 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts
×
×
  • Create New...