👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Interview Guest- Zarnish Ali

Rate this topic


Recommended Posts

Posted

@Kainat Khan ma har time ghusa ma nai rahti Wo alag bat u jab b online hoti ma ghusa ma hoti to tum se thora rude ho jati

Posted
4 minutes ago, Kainat Khan said:

Main bhi poch sakhti kuch?

 

yah pochne k liye hi banaya gaya tu jo jo dil mai sawal u can ask :D pocho pocho ab tu moqa hy :p 

3 minutes ago, Zarnish Ali said:

@waqas dar ma sab par lati wasa to family cuzn wali story zada pasnd ur suspenes wali bhi bohat pasand

 

hmmm nice :)  so book reading ka shooq u ko 

Posted
3 minutes ago, Kainat Khan said:

Zarnish nak pe ghusa kyun rahta har time?

ya sawal mai pochna th wese :D per shyd is naak hi tikha hy is liye gussa rehta :D=)) 

Posted

Han g goldi

Posted
2 minutes ago, Zarnish Ali said:

@Kainat Khan ma har time ghusa ma nai rahti Wo alag bat u jab b online hoti ma ghusa ma hoti to tum se thora rude ho jati

 

is ka tu pata nahi wese mere sath u gusse mai nahi rehti dosroo k sath maine dekha hy u mostly rehti ...

Posted

Han na abhi raat main ghusa kiya ..

Posted

@Zarnish Ali  u ka koi yaadgaar lamha jo u ko bohat yaad ata hy ya pasand hu. ???

Posted

hahaha khush naseeb tum waqas jo ghus nai ata tum pe ?

ur sorry kainat ma ghusa ma thi tu tum pa nikal diya

Posted
Just now, Zarnish Ali said:

hahaha khush naseeb tum waqas jo ghus nai ata tum pe ?

 

kaya keroo mai hi itna acha :D sab ko payar hi ata kuch 2,4 ko choor ker jo jalte payar dekh ker :D=)) 

Posted

Main bhi aa gai :p hurreyyyyyyyyyyy :D 

 

@Zarnish Ali  app kitne behn bhai hu aur app ka number koon sa hai.

 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts



×
×
  • Create New...