👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Interview Guest- Zarnish Ali

Rate this topic


Recommended Posts

Posted
On 9/5/2016 at 11:26 AM, waqas dar said:

@Zarnish Ali  u ka koi yaadgaar lamha jo u ko bohat yaad ata hy ya pasand hu. ???

hmmmm mama ki death ka seen nai bolta.

ur pasand jab mare bhatija huwa tha

Posted
On 9/5/2016 at 11:30 AM, Pink Pari said:

Main bhi aa gai :p hurreyyyyyyyyyyy :D 

 

@Zarnish Ali  app kitne behn bhai hu aur app ka number koon sa hai.

 

most welcome dear.

mare 4 bhai hai MA SHA ALLAH ur mare num 4 hai aik bhai chota baki bhary

Posted
On 9/5/2016 at 11:31 AM, Zarnish Ali said:

hmmmm mama ki death ka seen nai bolta.

ur pasand jab mare bhatija huwa tha

hmmmmmm ALLAH unhain jannat ul ferdoos mai jaga ata kere.. Ameen!

 

or bhateeja hune per itni khushi 

 

haan sach u bhi tu married hu so how many kids u have  or kaya naam un k ??

Posted

Ameen thankx..

Abdul hadi Nam ?

Posted
On 9/5/2016 at 11:33 AM, Zarnish Ali said:

most welcome dear.

mare 4 bhai hai MA SHA ALLAH ur mare num 4 hai aik bhai chota baki bhary

 

matlub app se chotha aik bhai aur bhi hy. nice :)

 

next question: :p   app ko kin batoon per zayada gussa ata or kin per zayada payar ata :p 

Posted
2 minutes ago, Zarnish Ali said:

most welcome dear.

mare 4 bhai hai MA SHA ALLAH ur mare num 4 hai aik bhai chota baki bhary

isi liye nakami u k nakhre bare chothi jo hu sab se :D=)) 

2 minutes ago, Zarnish Ali said:

Ameen thankx..

Abdul hadi Nam ?

 

yah apne betey ka naam bata rahi ya bhateeje ka ??

Posted
On 9/5/2016 at 11:35 AM, Pink Pari said:

next question: :p   app ko kin batoon per zayada gussa ata or kin per zayada payar ata :p 

mujhy un bato pa ghusa Ata Jo hum na ki b na ho Samna wala ya kah k nai tum na ya kam kiya ya Wo ...

pyar mujhy apni best cuzn plus bhabi pa Ata ?

On 9/5/2016 at 11:36 AM, waqas dar said:

isi liye nakami u k nakhre bare chothi jo hu sab se :D=)) 

khair nakhre to nai mujh ma ?

Posted
1 minute ago, Zarnish Ali said:

khair nakhre to nai mujh ma ?

 

hayeeeeeeee wo tu mere sath nahi hain kiu k me kerne nahi deta :D baki sab tu roote k zarnish mai nakhre bare :D=)) 

Posted
Just now, waqas dar said:

 

hayeeeeeeee wo tu mere sath nahi hain kiu k me kerne nahi deta :D baki sab tu roote k zarnish mai nakhre bare :D=)) 

Han ab kuch logo ka sath thora rude hona parta par is ka matlb ya nai mekher mare ma ma to simple c hun ?

Posted
On 9/5/2016 at 11:38 AM, Zarnish Ali said:

mujhy un bato pa ghusa Ata Jo hum na ki b na ho Samna wala ya kah k nai tum na ya kam kiya ya Wo ...

pyar mujhy apni best cuzn plus bhabi pa Ata ?

 

yah tu bohat buri baat siso :(  or sach b hy jab app baat ki nahi tu dosra yah kahye k app ny kiya tu waqai bohat gussa ata u r right :(

 

nahi nahi maine pocha th k payar kin batoon per ata kin per ata wo nahi pocha th :D 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts



×
×
  • Create New...