👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Interview Guest- Zarnish Ali

Rate this topic


Recommended Posts

Posted

pyar mujhy un bato pay jb koi pyar se samjhy mujhy :D @pink

Posted
1 minute ago, Zarnish Ali said:

Han ab kuch logo ka sath thora rude hona parta par is ka matlb ya nai mekher mare ma ma to simple c hun ?

 

haan i know u simple se hu :) isi liye tu u ko kuch kahta nahi :D=)) werna dande marne th u ko mai :D 

 

chaloo next question 

 

forum ka sab se bahtreeen section koon sa lagta or kiu lagta ?

 

Posted
On 9/5/2016 at 11:45 AM, Zarnish Ali said:

pyar mujhy un bato pay jb koi pyar se samjhy mujhy :D @pink

 

awwwwwwww :bgfp:

 

Question: app ki age kaya hy ??

Posted
On 9/5/2016 at 11:46 AM, waqas dar said:

 

 


forum ka sab se bahtreeen section koon sa lagta or kiu lagta ?

 

sab hi achy lagty hai sab best hai apni apni jaga

On 9/5/2016 at 11:47 AM, Pink Pari said:

 

awwwwwwww :bgfp:

 

Question: app ki age kaya hy ??

25

Posted
On 9/5/2016 at 11:47 AM, Zarnish Ali said:

sab hi achy lagty hai sab best hai apni apni jaga

25

 

kisi ka naam tu bataoo section ka...

poetry, blog, gallery, novels, urdu adab, islam, female gossip etc etc ????

Posted
On 9/5/2016 at 11:50 AM, waqas dar said:

kisi ka naam tu bataoo section ka...

poetry, blog, gallery, novels, urdu adab, islam, female gossip etc etc ????

heheh blog to ma bana k bhool hi gai.

poetry best

Posted
On 9/5/2016 at 11:47 AM, Zarnish Ali said:

25

 

ohhh wow :girlyflower:

 

app tu mujse kafi bari hy bajoo hui app tu phir :) 

 

next question: app ki shadi ko kitne years hu gaye hain kitne baby hain ?

Posted
On 9/5/2016 at 11:52 AM, Zarnish Ali said:

heheh blog to ma bana k bhool hi gai.

poetry best

 

hahahaha haan u ab kam jati blog mai :D but u did alot of entries in blog. marjaniye u 25 yrs old aj pata chala muje :D=)) 

 

Q: ager u ko baher jane ka moqa mile tu kis country mai jana chaho gi. ? 

Posted
On 9/5/2016 at 11:52 AM, Pink Pari said:

 

ohhh wow :girlyflower:

 

app tu mujse kafi bari hy bajoo hui app tu phir :) 

 

next question: app ki shadi ko kitne years hu gaye hain kitne baby hain ?

ma jab 18 ki tab Hui sahdi andaza lag lay :p

aik bati hai

Posted
On 9/5/2016 at 11:52 AM, Pink Pari said:

 

ohhh wow :girlyflower:

 

app tu mujse kafi bari hy bajoo hui app tu phir :) 

 

next question: app ki shadi ko kitne years hu gaye hain kitne baby hain ?

yah bajoo nahi baja hain :D bara huta na baja band wala :D wo hain :D 

 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts
×
×
  • Create New...