👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Interview Guest- Zarnish Ali

Rate this topic


Recommended Posts

Posted
4 minutes ago, Pink Pari said:

 

hushhhhhhhh ap se kisi ny pocha or interview un ka hy app ka nahi .. itni achi bajo ko app baja bana rahe :killu:

 

lehhhhhhh aik tu acha mashwara diya oper se muje hi maar rahi hudh hy ...  :fighting:

Posted
3 minutes ago, Zarnish Ali said:

:hearly:

 

:girlyflower:

Posted
On 9/5/2016 at 0:04 PM, waqas dar said:

 

kisi se kabhi love kiya ?? koi jawani ka payar burhape ka ishq anything :D=)) ???? 

kamina dash

Posted
Just now, waqas dar said:

 

lehhhhhhh aik tu acha mashwara diya oper se muje hi maar rahi hudh hy ...  :fighting:

 

chalo chalo bare aye mashwara dene wale :~s

Posted

next question plz ?

Posted
9 minutes ago, Zarnish Ali said:

chawal

Noor Fatima

 

wo tu mai hun :D thanks for calling me chawal :D 

 

nice name :) 

Posted
2 minutes ago, Zarnish Ali said:

kamina dash

 

abyee bata sawal ka jawab doo.. any love story or any bechara adhora love ?? kabhi kiisi se payar hua ??

3 minutes ago, Pink Pari said:

 

chalo chalo bare aye mashwara dene wale :~s

 

chalo na loo nahi te na sahi :D 

Posted

pyar nai kabi nai huwa

Posted
3 minutes ago, Zarnish Ali said:

next question plz ?

 

sisoo baad mai ati. khana kh lo :) 

maza aya app se baat ker k or interview abhi or huga or maza aye ga :) 

Posted
On 9/5/2016 at 0:10 PM, Zarnish Ali said:

pyar nai kabi nai huwa

 

Question :D   tu love marriage ka jab sawal kainat pocha tu munh bana ker kiu kaha nahi :D 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts
×
×
  • Create New...