👀 You are watching:
Jump to content
👉 Click here to explore Remote Jobs, Work From Home & Global News – USA 🇺🇸 | UK 🇬🇧 | Canada 🇨🇦 | Pakistan 🇵🇰 ×
🚫 Guest Access Notice ×

Interview Guest- Zarnish Ali

Rate this topic


Recommended Posts

Posted
18 hours ago, Jannat malik said:

Questions:

khaane mein kia psnd?

Fav. Drink?

Fav.novel?

Fav.drama?

& fav. Song?:)

 

 

khana ma dal chawal

jannaty ka patty ur b bohat se.

yeh hain mohbbaty

bohat se ?

Posted
20 hours ago, Zarnish Ali said:

ya Jo masoom se bachy rul rahy na unka rahna ka thakna banti

2: mare bhai Ko mare hath ka dhai bhaly bohat pasnd

3; Ayat

4: Car ur train

5: dr

 

hmmm good soch 

hamain kab khila rahi hu phir :p 

dr pagaloo ki :D 

 

Question: life ka experience tu u ko huga koi advice jo u dena chahoo dosroo ko .. ?

Posted
15 hours ago, Zarnish Ali said:

khana ma dal chawal

jannaty ka patty ur b bohat se.

yeh hain mohbbaty

bohat se ?

 

muje b daal chawal pasand bohat :p haleem chawal b :D 

jannat ka naam perh ker sath hi jannat k patty kah diya kaya :D=)) yah hain mohabbatain kitni hain mohabbatain :D 

Posted

life ka sb se happiest day kon sa tha?

or unhappy daY kon sa tha?

Posted
1 hour ago, waqas dar said:

 

 

 

Question: life ka experience tu u ko huga koi advice jo u dena chahoo dosroo ko .. ?

shadi na karna :(

Posted
56 minutes ago, Urooj Butt said:

life ka sb se happiest day kon sa tha?

or unhappy daY kon sa tha?

Bhai ki shadi

ur mama ki death

Posted
28 minutes ago, Zarnish Ali said:

shadi na karna :(

 

Yah mashwara de rahi hu ya warn ker rahi hu :D khud tu maze le liye shadi k ladu khh liya bakiyun ko mana ker rahi :D=)) 

 

Q= Shadi na kerne ki koi khass waaja jo advice ker rahi .. aisi kaya prob hy ??

Posted
4 hours ago, waqas dar said:

 

 

Q= Shadi na kerne ki koi khass waaja jo advice ker rahi .. aisi kaya prob hy ??

khak maza hunhhh

Han prob hi prob hi bs shadi k bd :/

Posted

App apni beti ko kaya banana chahti hain ??

Posted
  1. your fav sport? 
  2. Your fav place?
  3. your fav timepass thing?
  4. your fav crickter?
  5. your fav actor and actress?
  6. your fav movie?
  7. your fav mobile game?
  8. your best friend name in real life?
  9. your best friend name on facebook?
  10. what is the best part in this forum what u like most in this forum ?
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Forum Statistics

    2.6k
    Total Topics
    9.9k
    Total Posts
×
×
  • Create New...